Het avontuur gaat beginnen - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat beginnen - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat beginnen

Blijf op de hoogte en volg Michelle

13 Februari 2014 | Nederland, Haaksbergen

Hoi allemaal,

Nou het is dan zo ver, morgen vliegen we om 14.35 uur vanaf Düsseldorf via Dubai naar Durban Zuid-Afrika.

Het is ongelofelijk hoe snel de voorbereidingsweken voorbij zijn gegaan. Vandaag is het de laatste dag in Nederland en zoals gewoonlijk heb ik dan het gevoel dat er nog van alles moet gebeuren. Daar ben ik dan vandaag ook maar mee bezig gegaan!

Op dit moment gaat er van alles door me heen. Ik heb ontzettend veel zin om te gaan en dit avontuur met de groep aan te gaan. In de weken dat we lessen hebben gehad, hebben we elkaar als groepsleden al wat beter leren kennen. Ik denk persoonlijk dat we een leuke groep hebben, zo met zijn zessen en dat we een leuke tijd gaan hebben daar.
Daarnaast zal het morgen moeilijk worden of officieel afscheid te gaan nemen. De laatste week heeft al in het teken gestaan van afscheid nemen van vrienden en familie, maar morgen vertrekken we dan ook echt.

Op dit moment voelt het nog heel onwerkelijk dat we zaterdagavond op het Weeshuis zullen arriveren. Ik ben erg benieuwd naar de eerste indrukken en ik hoop jullie op deze manier op de hoogte te kunnen houden van de ervaringen en belevenissen die ik daar ga opdoen.

De eerste week zal in het teken staan van een introductie, we krijgen een rondleiding op het weeshuis, de vallei en gaan op trip naar Drakensberg. Ook mogen we in deze week, als het doorgaat, deelnemen aan een voedseldropping in de vallei. Kortom genoeg eerste indrukken en prikkels die me te wachten staan.
Na de eerste week hebben Suzanne, Saskia en ik er voor gekozen om met de docenten en Heather (manager van het weeshuis) mee te gaan op vakantie richting Krugerpark. Deze trip zal 8 dagen duren.

Daarna zullen we aan de slag gaan met de projecten en het vrijwilligerswerk.

Dit was het voor vandaag, want ik ga zo met mama mijn koffer eens nakijken en verder inpakken.

Het volgende verslag wat ik zal plaatsen zal vanuit Zuid-Afrika gebeuren. Hoe vaak dit zal plaatsvinden hangt van de tijd en het internet af, maar dat er een nieuw verslag komt is zeker.

Tot snel!

Liefs Michelle

  • 13 Februari 2014 - 13:48

    Dani:

    You can do it!!

  • 13 Februari 2014 - 22:58

    José:

    Heel veel plezier en een goede reis toegewenst. Geniet ervan!

  • 14 Februari 2014 - 08:24

    Anouk:

    Heel veel plezier & een goede reis lieve schat!
    Pas goed op jezelf en op Sas!

    Dikke kus.. Hou van je

  • 14 Februari 2014 - 18:04

    Pascal:

    Schattie,

    Gister al je een berichtje gestuurd.. Nu op dit moment is het 18:03 en begin je aan je grote reis.


    Geniet van alle dagen die je daar mag doorbrengen, zet hem op en je kan het!


    Hele dikke kus

  • 22 Februari 2014 - 18:42

    Jamaal Hashi:

    Heel veel succes en heel veel succes met je avontuur in Afrika!

  • 22 Februari 2014 - 22:04

    Sandra & Ahmed Hashi:

    Ik vind je echt super stoer dat je dit gaat doen, Je bent een topper!!
    Heel veel succes toegewenst.

    Hartelijk Groeten.Familie Hashi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 27 Dec. 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 2530

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Vier maanden vrijwilligerswerk in Cato Ridge

Landen bezocht: