Nog 3 weken, dan is het zover... - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Nog 3 weken, dan is het zover... - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken, dan is het zover...

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

25 Januari 2014 | Nederland, Haaksbergen

Hoi Allemaal,

Over drie weken is het dan zover, dan ga ik Nederland voor vier maanden verlaten om mijn minor in Zuid-Afrika te volgen. Het beloofd een leuke, leerzame & spannende tijd te worden.
Op dit moment voelt het nog erg onwerkelijk. Ik ben nog druk bezig met het afronden van mijn bachelorrapport en moet nog beginnen met alle voorbereidingen.

Vanaf maandag zullen we starten met voorbereidingslessen op Windesheim Zwolle. Ik ben benieuwd naar de lessen en of het anders is op Windesheim dan op Saxion. Wel hebben we dan al mooi de tijd om de groep te leren kennen. Daarnaast is er ook al meer duidelijk over de projecten die ieder van ons daar gaan doen.

Voor mij houdt dat in dat ik ga kijken of het programma dat is opgezet voor Hiv en aids voorlichting effectief is, of dat er eventuele verbeteringen kunnen worden gedaan. De aankomende weken zal de vormgeving duidelijker worden.

Daarbij kan het aftellen ook beginnen. Hierbij begint het wel steeds meer te kriebelen, maar het afscheid nemen van de mensen hier zal wel moeilijk worden.
Ik ben benieuwd hoe ik dit allemaal zal gaan ervaren.

Liefs,

Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 27 Dec. 2013
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 2539

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Vier maanden vrijwilligerswerk in Cato Ridge

Landen bezocht: